Till senaste kommentaren

Avbrott i Philips internetradio (Airable-baserad)

Vi har problem och även rapporterat det tidigare. Då avhjälpte ni problemet och sen har det fungerat perfekt fram till för ca en månad sen. Ständiga avbrott ca 10 - 30 sekunder. Vi har en internetradio och lyssnar från den. När jag spelar upp Spotify på den blir avbrotten även där vilket jag inte upplevt tidigare. Så irriterande. Hoppas ni hittar någon lösning.
mvh Lena Andersson Strand
Lena

Kommentarer

  • Hej! Igår förmiddag var det långa uppehåll men idag har det fungerat perfekt. Heja er
    Lena
    Lena
  • Lena skrev i fredags:
    Vi har en internetradio och lyssnar från den. När jag spelar upp Spotify på den blir avbrotten även där vilket jag inte upplevt tidigare.
    Vilken internetradio rör det sig om och hur menar du med att samma avbrott hörs i Spotify? Är det avbrott som specifikt drabbar Sveriges Radios utbud i Spotify, eller är det mer övergripande problem?
    Annika Webbmaster
  • Hej! Jag har en Philips internetradio där jag kan välja vad jag vill lyssna på. Avbrotten var även när jag lyssnade på Spotify i lördags.
    Lena


    Lena
  • Tack!
    De problem du drabbades av måste ha berott på något annat, till exempel tillfälliga nätverksproblem. Skönt att detta är löst och tack för bilden på radion, som jag kan få nytta av när jag behöver kartlägga vilken typ av radio en lyssnare har.

    Detta är något du som lyssnare oftast inte behöver ha koll på, men din Philips-enhet hämtar kanaler från en välfungerande tjänst som heter Airable. Andra Philips-modeller hämtar kanaler från en annan tjänst och hos de lyssnarna finns det problem med flera av våra kanaler, vilket vi försöker lösa.
    Annika Webbmaster
  • Tack Annika!
    Glad påsk🐔
    Lena
    Lena
  • Tack detsamma!
    🐣
    Annika Webbmaster

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.