Appen fungerar inte på Samsung tv

Förra veckan fixades problemet - appen fungerar inte på Samsung tv, trots ominstallation...
Nu är det samma problem. Har ljudanläggningen synkad med tv:n så jag hoppas ni kan fixa det lite mer permanent  🤞
Lena Kalström

Kommentarer

  • Ajdå!
    Är det samma fel med helt svart app?
    Annika Webbmaster
  • Precis - helt svart....
    Lena Kalström
  • Tack för att du hörde av dig snabbt! Hoppas att vi kan lösa detta lika snabbt som senast.
    Annika Webbmaster
  • Hej Lena!
    Om problemet kvarstår, så testa att starta om appen helt. En kollega med Samsung-TV skriver_
    På min samsung tv så måste man hålla in "return-knappen" för att den ska stängas helt och hållet.
    Om det inte hjälper, så finns det flera tips här:
    Hur du kör om en app inte fungerar på din TV | Samsung Sverige
    Annika Webbmaster
  • Nä. Det fungerar inte. Har provat allt utom att återställa tv:n till fabriksinställning. Jag har dessutom två Samsung tv och eftersom det är samma resultat på båda kan jag inte vara ensam om problemet.
    Ingen mer radio här hemma, tråkigt...
    Lena Kalström
  • Ok, testa gärna en sak till, som har hjälpt många lyssnare den senaste tiden:
    1. Dra ur strömsladden till routern
    2. Vänta minst 15 sekunder
    3. Sätt i sladden igen så startar nätverket om automatiskt
    Hoppas att det hjälper även dig!

    Annika Webbmaster
  • Hej Annika, stort tack för ditt engagemang och snabba svar.
    Inget av dina, eller Samsungsupportens tips, löser problemet.I vanliga fall när någon app eller streamingtjänst krånglar brukar jag utgå från att problemet ligger "på min sida". Men allt annat fungerar. SR-appen fungerar på övriga enheter. Jag har, som jag sagt tidigare, två Samsung tv där allt utom SR appen fungerar.
    Så, jag hoppas ni kan fortsätta att försöka hitta en lösning på problemet.
    Tack på förhand och allt gott.
    Lena
  • Hej igen!

    Jag stänger denna tråd, så felsöker vi vidare i den tråd som Mats nu har svarat i:
    LÖST: SR appen för Samsung TV funkar inte

     Ordet "LÖST" tar jag förstås bort från den rubriken ...
    Annika Webbmaster
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.