Appen fungerar inte på Samsung tv
Förra veckan fixades problemet - appen fungerar inte på Samsung tv, trots ominstallation...
Nu är det samma problem. Har ljudanläggningen synkad med tv:n så jag hoppas ni kan fixa det lite mer permanent 🤞
Nu är det samma problem. Har ljudanläggningen synkad med tv:n så jag hoppas ni kan fixa det lite mer permanent 🤞
Följ inlägget
1
följare
Är det samma fel med helt svart app?
Om problemet kvarstår, så testa att starta om appen helt. En kollega med Samsung-TV skriver_ Om det inte hjälper, så finns det flera tips här:
Hur du kör om en app inte fungerar på din TV | Samsung Sverige
Ingen mer radio här hemma, tråkigt...
- Dra ur strömsladden till routern
- Vänta minst 15 sekunder
- Sätt i sladden igen så startar nätverket om automatiskt
Hoppas att det hjälper även dig!Inget av dina, eller Samsungsupportens tips, löser problemet.I vanliga fall när någon app eller streamingtjänst krånglar brukar jag utgå från att problemet ligger "på min sida". Men allt annat fungerar. SR-appen fungerar på övriga enheter. Jag har, som jag sagt tidigare, två Samsung tv där allt utom SR appen fungerar.
Så, jag hoppas ni kan fortsätta att försöka hitta en lösning på problemet.
Tack på förhand och allt gott.
Jag stänger denna tråd, så felsöker vi vidare i den tråd som Mats nu har svarat i:
LÖST: SR appen för Samsung TV funkar inte
Ordet "LÖST" tar jag förstås bort från den rubriken ...