Brusig FM-mottagning
Sen 21:a och 22:a juni ligger ett tydligt brus i bakgrunden på P4, men inte på P1, P2 eller P3.
Tekniskt fel? Bor i Göteborg.
Tekniskt fel? Bor i Göteborg.
Följ inlägget
1
följare
Rapportera in problemet till Teracom, som har hand om utsändningen:
Felanmälan Radio - Teracom Samhällsnät AB
På deras hemsida finns det även tips för att förbättra radiomottagningen och vad du kan göra vid problem, se här:
Vanliga frågor om radio | Teracom
Lycka till!