LÖST: Felmeddelande om 'client-side exception' i flera vyer
Jag ser ett felmeddelande i alla vyer utom den vy som heter "Kanaler".
Det har varit så i 2-3 dagar nu.
Bifogar bild på hur det ser ut.
Följ inlägget
1
följare
- Är det samma fel över både wifi och mobilnätet?
- Vilken version av appen är det? Det ser du nederst på Min sida.
Tack för att du rapporterade in problemet!1. Ja de är samma fel över både wifi och mobilnät
2. 25.9.1 (31100). Android 15 Samsung galaxy s24.
Lite mer info.
Om jag startar om appen så är det först bara svart i vyerna men om jag sen swipar neråt för att ladda om sidan får jag felmeddelandet i min bifogade bild.
Off topic: en liten quality of life förbättring skulle va att kunna kopiera versionsnumret i SR appen. Just nu går de inte att markera alls.
Tack!

Två frågor jag vill få svar på är markerade i fet stil nedan:
Funkar startsidan (Nyheter) på vår webb, sverigesradio.se, i mobilens webbläsare? Bra både för vår felsökning eftersom det verkar vara just webbvyer som inte laddas korrekt i din app, och för att du i spå fall har ett alternativt sätt att lyssna medan vi felsöker!
Dessutom hoppas jag att du kan nå "ditt innehåll" även i appen. Det finns många bra länkar på Sök-sidan, med bland annat spellistan, Nyheter från Ekot (markerad på min bild) som jag hoppas kan ge dig det viktigaste innehållet som du annars når via Nyheter.
Funkar dessa länkar hos dig?
De delar av poddsidan som rör din egen lyssning, Nya avsnitt av poddar du följer och Fortsätt lyssna, bör helt eller delvis kunna kompenseras med Nya avsnitt respektive Lyssningshistorik på Min sida.
Off topic-delen:
För de kolleger som felsöker räcker det att veta att du har version 25.9.1. Nu när du uppmärksammat mig på att versionsnumret inte går att kopiera, kommer jag försöka komma ihåg att fråga efter den del av versionsnumret som står innan parentesen, så att det blir lite enklare att skriva av. Bra att du berättade detta! (Jag hör om det går att göra texten där möjlig att kopiera.)
Vissa av nyhets spellistorna som jag hittar via sök fungerar och vissa gör de inte.
Samma om jag klickar på olika kategorier, vissa fungerar och vissa gör de inte.
Finns de någon cache jag kan rensa i appen?
Och det gör du så här:
Appen Inställningar > Appar > Sveriges Radio > Lagring > välj Töm cache
Återkom och berätta hur det går!
Nu fungerar appen jättebra igen 👍
Tack för hjälpen.