'Nya avsnitt' laddas inte

Jag kommer ut på Min Sida på alla val såsom min lista, nedladdat, poddar jag följer, lysdningshistorik, förutom när jag vill kolla Nya Avsnitt . Då får jag sedan några dagar ett felmeddelande: ”Kunde inte ladda innehållet. Och att jag skall kolla internetkopplngen.”

Jag är uppkopplad kan lyssna på alla dagens nyheter i ”Start”. Och jag kan söka på Sök utan problem. Och jag kan lyssna på allt i min lista och nedladdat.

Jag har valt att kunna använda appen även utan wifi. 

Så varför fungerar inte längre valet Nya Avsnitt på Min Sida
Andriette Bågenholm

Kommentarer

  • Hej Andriette!

    Fler lyssnare (inklusive jag själv) har drabbats av samma problem nu i veckan. App-utvecklarna bekräftar att det finns prestandaproblem som gör att Nya avsnitt ibland inte kan laddas. De arbetar på att lösa detta och tillade:

    I de flesta fall ska det förhoppningsvis fungera direkt med en pull to refresh, men om vi har lite överbelastning just då kan det dröja lite

    "Pull to refresh" innebär att du placerar fingret högt upp på skärmen, drar nedåt och släpper, vilket gör att appen försöker läsa in innehållet på nytt. Hos mig hjälpte detta inte, så jag letade upp det nya avsnitt jag ville hitta till via Min sida > Poddar jag följer, vilket gick bra, så jag hoppas att du också kan leta upp dina favoritprogram den vägen. 

    När jag hade lyssnat klart på det avsnittet, ungefär 25 minuter senare, var det fortfarande tomt i Nya avsnitt, men när jag då "drog och släppte" dök alla nya avsnitt jag hade saknat upp. Om du inte lyckas uppdatera direkt är det alltså värt att testa igen lite senare.

    Återkom gärna och berätta hur det går!
    Annika Webbmaster

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.