SR Play android auto
Hej!
Jag har en volvo xc40 med android auto. Jag använder SRplay-appen i bilen. Idag har det inte gått att söka upp program eller starta några poddar
Jag har senaste versionen av er app. Jag har provat att avinstallera appen och att starta om bilens system. Jag har uppkoppling, tex via spotify och det går att ladda ned appen
Har det varit några driftstörningar hos er?
Förslag på lösningar?
Jag har en volvo xc40 med android auto. Jag använder SRplay-appen i bilen. Idag har det inte gått att söka upp program eller starta några poddar
Jag har senaste versionen av er app. Jag har provat att avinstallera appen och att starta om bilens system. Jag har uppkoppling, tex via spotify och det går att ladda ned appen
Har det varit några driftstörningar hos er?
Förslag på lösningar?
Följ inlägget
0
följare
Tack för att du hör av dig och flaggar för detta!
Vi upplevde driftstörningar tidigare i morse, så eventuellt kan det vara något som hänger kvar sedan dess. Men ominstallationen av appen borde nog i så fall ha löst problemet kan man tycka. Går det i nuläget bara att lyssna på direktsändningar? Vad händer när du försöker starta en podd?
Tack för ditt svar! Det fungerade bra på eftermiddagen, kanske var driftstörningen som orsakade problemet?
Problemet var att appen bara stod och sökte efter innehåll, oavsett om man sökte eller browsade.
Med vänliga hälsningar, Daniel Ericsäter
Skönt att höra att det löste sig!
Det var nog sannolikt driftstörningarna på morgonen som hängde kvar och ställde till problem när du försökte lyssna. Bra att du hörde av dig och meddelade oss detta, då vet vi till nästa gång att problem kan uppenbara sig ett bra tag efter att vi åtgärdat själva felet.
Tack för din hjälp med att felsöka problemet!
Trevlig helg!