SR-appen, vissa avsnitt låter inte bra

När jag lyssnar på de nedladdade radiosändningarna så laggar ljudet i visa läge. Detta gäller i flera avsnitt av Eftermiddag i p3
Jean Maneepong

Kommentarer

  • Tack, vi har fått in flera liknande felbeskrivningar på olika kanaler. Vi håller på att testa en åtgärd på P2 och om den hjälper så inför vi samma lösning med P3 under nästa vecka.
    Annika Webbmaster
  • Hej!

    Jag hoppas att du har märkt att det blivit bättre sedan mina kolleger "skruvade på något" i måndags förmiddag. (Avsnitt som sändes innan dess har tyvärr kvar felet.)

    Tack för din hjälp!
    Annika Webbmaster
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.