Textning av program på iPad

Funkar det även i IOS? I min iPad ser ”storspelaren” inte ut som i svaret här.
Anne-Marie Tärnström

Kommentarer

  • Jo, textnings-symbolen har dykt upp! (Radiokorr. Ryssland) Men inte på ”Norsken, svensken, dansken” som var just det program som jag skulle behöva textat 😀 Förstår absolut intet av danskens inlägg, tyvärr!
    Anne-Marie Tärnström
  • Tack för att du rapporterade in problemet!

    Du letade på rätt ställe, alltså. men vi hade tillfälliga tekniska problem.

    Här (det första svaret som uppdateras i takt med att fler program tillkommer) kan du se vilka program vi har text på:
    Så får du text vid våra program
    Annika Webbmaster
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.